KTM Freeride E-XC elektromos tesztelés

Elektromos Terepmotoros

260V elég a fluxuskondezátorhoz?

2015. február 26. - cooljoe

A "Vissza a Jövőbe" című filmben 2015 volt az egyik cél az időugrások során. Amikor a moziba ment a film eredetileg, akkor még azt hittük, sokkal gyorsabban fog haladni a tudomány. Úgy néz ki, hogy a KTM Freeride-ba szerelt 260V-os akumlátor nem hajt még fluxuskondenzátort, csak egy 11KW-os motort, mely verseny körülmények között 25-30 percet bír. Amatőr felhasználásnál pedig akár 50 percet is .teamtimecar_com-bttf_delorean_time_machine-otogodfrey_com-jmortonphoto_com-01.jpg

Milyen jól jönne most atommeghajtás helyett, az a kis csinos szemétfeldolgozó egység a Delorean tetején. Csak a szemetet kellene összeszednem az erdőből és róhatnám a köröket a végtelenségig....

refueling.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elektromotomax.blog.hu/api/trackback/id/tr787220919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása