Mielőtt bárki az első képre gondolna, megnyugtatásképpen minden motoros számára, a második képről lesz szó, ami nem a nyíl!
Mióta hozzám került az elektromos KTM Freeride, azóta több helyzetben is kipróbáltam. Nagyon szeretem, hogy könnyű és jó a súlypontja és mindig ugyan azt a teljesítményt adja le amikor meghúzom a gázt, ami a mi esetünkben egy potméter ugyan, de ebbe most ne bonyolódjunk bele! A lényeg, hogy nincs gázbovden.
Egy hiányérzet maradt csak bennem a motorozások alkalmával. pontosítva az, hogy a rugós tagok nem az én méretemre vannak hangolva és bár az erdőben nem éreztem, hogy ez nagy probléma lenne, de ugratáskor a cross pályán igencsak fájdalmas volt minden érkezés. Ezt később a fényképeken és videókon is láttam.
A probléma egyik forrása az, hogy gyárilag minden motort 50-60 kilós riderekre gyártanak, úgyhogy egy szép szál 95 kg körüli motorosnak mindenképp rugókat kell cserélni ha vásárol egy új bármilyen motort. Ezen kívül a még gond, hogy a teleszkóp szárak nem a legizmosabb fajták és ki tudja, hogyan viselik a terhelést erős rugókkal. Hogy ne kelljen mindent kicserélni vastagabb teleszkópok miatt ezért első körben az OKR és Havasi mester segítségével csak erősebb rúgókkal igazították hozzám a motort.
Kedden megyünk Komlóra a Dirt parkba kipróbálni mi változott. Így hát nagyon izgatottan várom a változást!