KTM Freeride E-XC elektromos tesztelés

Elektromos Terepmotoros

A rugózás a lelke mindennek!

2015. március 16. - cooljoe

 

kepernyofoto_2015-03-16_0_06_43.png

Mielőtt bárki az első képre gondolna, megnyugtatásképpen minden motoros számára, a második képről lesz szó, ami nem a nyíl!

Mióta hozzám került az elektromos KTM Freeride, azóta több helyzetben is kipróbáltam. Nagyon szeretem, hogy könnyű és jó a súlypontja és mindig ugyan azt a teljesítményt adja le amikor meghúzom a gázt, ami a mi esetünkben egy potméter ugyan, de ebbe most ne bonyolódjunk bele! A lényeg, hogy nincs gázbovden.
Egy hiányérzet maradt csak bennem a motorozások alkalmával. pontosítva az, hogy a rugós tagok nem az én méretemre vannak hangolva és bár az erdőben nem éreztem, hogy ez nagy probléma lenne, de ugratáskor a cross pályán igencsak fájdalmas volt minden érkezés. Ezt később a fényképeken és videókon is láttam. 

fullsizerender.jpg

A probléma egyik forrása az, hogy gyárilag minden motort 50-60 kilós riderekre gyártanak, úgyhogy egy szép szál 95 kg körüli motorosnak mindenképp rugókat kell cserélni ha vásárol egy új bármilyen motort. Ezen kívül a még gond, hogy a teleszkóp szárak nem a legizmosabb fajták és ki tudja, hogyan viselik a terhelést erős rugókkal. Hogy ne kelljen mindent kicserélni vastagabb teleszkópok miatt ezért első körben az OKR és Havasi mester segítségével csak erősebb rúgókkal igazították hozzám a motort.

Kedden megyünk Komlóra a Dirt parkba kipróbálni mi változott. Így hát nagyon izgatottan várom a változást!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elektromotomax.blog.hu/api/trackback/id/tr27273815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása