KTM Freeride E-XC elektromos tesztelés

Elektromos Terepmotoros

Extrém enduro felvillanyozva! 3 futam, 1akku/futam, 2. kvalifikációs hely!

2015. április 24. - cooljoe

 

kepernyofoto_2015-04-23_23_22_41.png

Az egész szezonban az extrém enduro versenyek rövid futamai jelentették számomra az egyetlen lehetőséget, hogy akku csere és töltögetés nélkül küzdjek meg, azonos esélyekkel, a többi versenyzővel. Nagyon készültem technikailag, de utólag belátom jobban jártam volna, ha fizikailag is készülök, és Kuncz Ricsi összes “szadizós" edzésére elmegyek, mert voltak bajok a futamok alatt a levegővétellel ,és az izomszerkezeti koordináció összehangolásával. Szóval nekiugrottam, mint tót az anyjának! A motorral nem is volt semmi baj! Csak velem….

kepernyofoto_2015-04-23_23_36_42.png

A pálya szenzációsan jól volt előkészítve! Az akadályok jó sűrűre sikeredtek, no de ilyen egy extrémenduro verseny. Nem volt teljesíthetetlen, de volt vele munka rendesen. Az edzés már megmutatta, hogy vagy gyakorolok sokat és úgy elfáradok, hogy többet motorra sem ülök aznap, vagy használva a korral növekvő intelligenciámat, mindent lemodellezek magamban a küzdelemhez. Az utóbbi maradt, de úgy vettem észre, hogy más is a vizuális gyakorlást helyezte előtérbe, így kisebb csoportú munkaértekezletek alakultak a pálya elemzésére.

Az első futam egyesével indított időmérő kvalifikáció volt. Itt nagy meglepetésemre a második helyen végeztem a “B” csoportban. Jól esett az eredmény, de tudtam, hogy gyilkos harc lesz a 4 körös küzdelem a többiekkel és természetesem a saját gyenge fizikális felkészülésemmel. Az első futam nagy reményei hamar atomjaira hullottak, mert az első feljárón elestem és behozhatatlan hátrányom lányos zavarában, még a köveken is jól elestem. Első menet egy utolsó előtti helyezéssel lett kipipálva és nagy szomorúságomhoz balladát dúdoltak a belőlem távozó testenergiák hangos lihegés formájában.

kepernyofoto_2015-04-23_23_28_15.png

A második futamon már nem voltak nagy terveim és lazán gurultam a legrosszabb rajtpocizóba. Az első startnál már kiderült, hogy esélyem sincs ezzel a gyenge motorral egy nyílt osztályban az élre törni. A zászló fellendülése után bátorságomnak köszönhetően a 2. helyre ugrottam és a futam végére sikerült visszacsúszni a 3. pocizóba. Ez már nagyon tetszett a lelkemnek, de levegőt sajnos még ettől az örömtől sem kaptam. Meg attól sem, hogy közölték lesz még egy futam….

A 3. menet ellen már minden porcikám tiltakozott, de Pető Laci addig ölelgetett és motivált mindenféle magasra törő szövegekkel, mint : “puding vagy”, “nehogy már feladd” , “ha nem mész! Akkor nem jövök többet segíteni…” …, hogy összeszedtem magam és rajthoz álltam. Csak arra emlékszem, hogy Miksi Petivel vívtunk egy darabig, de aztán sajnos hibáztam a köveken és így csak 5.-nek értem be. Ekkor már minden erő kiszállt belőlem, de nagyon elégedett voltam magammal, de legfőképp a motorral. Egy rossz szó nélkül tűrte a gyilkolást és a hempergést a köveken. Most éreztem meg igazán mire is képes a statikus erőleadás az elektromos KTM-ben, de ehhez még rengeteget kell gyakorolnunk.

Összesítésben 5. helyen végeztem! Annyira kívánatosnak tűnhetett a motorozásom, hogy a végén még Grillmayer Gábor elkunyizta a motorom és ment 3 kört levezetésnek, és a végén közölte velem, hogy ezzel is el lehet fáradni! Mintha ezt én nem tudtam volna…..

A rendezvény sikerén felbuzdulva alig várom a következő versenyt Rétságon. Addig még csiszolgatom a tudásom az KTM Freeride E-XC-vel, hogy még jobbak fel legyünk villanyozva!

kepernyofoto_2015-04-23_23_31_32.png

A bejegyzés trackback címe:

https://elektromotomax.blog.hu/api/trackback/id/tr467393446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása